Priporočajo ga dermatologi

Končno spet prihajamo v tisti del leta, ko bomo na prosto lahko spustili tudi naše noge, da zadihajo, da so izven čevljev in da so kdaj tudi samo bose. Seveda pa to pomeni tudi, da jih je potrebno začeti bolj negovati. Kreme za noge vam lahko pomagajo pri dveh stvareh: vaše noge negujejo, da lepo zgledajo in lahko vam lajšajo občutek težkih nog, ki se tako rad pojavi poleti, ko je vroče in je prekrvavitev slabša.

 

Kako začnemo negovati noge?

Ko po mesecih zaprtih čevljev noge pokažemo, je na njih pogosto poroženela (trda) koža. Pri njej začnemo. Potrebno jo je odstraniti. To lahko naredite sami ali s pomočjo kozmetičarke. Zelo pa vam bo pomagalo, če boste otrdelo kožo redno odstranjevali doma in noge redno negovali s kremami, ki bodo kožo stopal izdatno vlažile in vam pomagale vzdrževati noge brez trde kože.

 

Če imate pogosto trdo kožo

Če je vaša težava poroženela koža, izbirajte kreme, ki vam jo bodo pomagale odstraniti. Vsebujejo naj sestavine, kot so salicilna kislina, urea, glycerin, rastlinska olja, kot je oljčno, ki bo negovalo kožo.

 

Če je koža stopal suha, zelo suha, ima otiščance ali celo poka

Če je koža stopal suha, zelo suha, ima otiščance ali celo rada poka, izberite kreme z ureo, alantoinom, mlečno kislino in lipidi, kot so na primer tisti olja makadamije in glicerina.

 

Če so vaše noge pogosto težke (radi jih poimenujemo zatečene noge)

Težke noge se pojavijo takrat, ko prekrvavitev v nogah ni optimalna. Rezultat je občutek težkih nog, obročki okoli gležnjev, kolen, debeli prsti in občutek, da vam bodo noge kar počile.

 

Če se vam to rado zgodi, potem najprej opazujte, v katerih primerih se vam to zgodi.

Je to takrat,

  • ko veliko sedite,
  • ko jeste veliko slane hrane,
  • ko potujete,
  • ko je vroče,
  • ko veliko hodite?

Kateri koli razlog boste odkrili, vaše noge bodo konec dneva in če je le mogoče, tudi na začetku dneva potrebovale razvajanje in nego. Več praktičnih nasvetov, kako lahko pomagate svojim nogam, boste našli na koncu članka.

Lastni SPA jim lahko priviščite s pomočjo krem za noge, ki vsebujejo izvlečke naravnih zelišč, ki pospešujejo prekrvavitev v koži: zlate rozge, bodeče lobodike, limone. Iščite kreme za noge, ki bodo vase noge navlažile in naravna olja s katerimi jih bodo negovale. Ko ste našli svojo kremo, umite noge dvignite na kavč ali posteljo in jih zmasirajte. Še bolje je, če vam jih lahko zmasira kdo drug. Noge vam bodo zelo hvaležne, vi pa se boste ravnotako počutili boljše. Na nogah imamo apukonturne točke, s pomočjo Kateri bomo tako negovali in pockljali celo svoje telo, d ase bo počutilo bolje. Po masaži odležite še neaj minut z nogami dvignjemimi v vodoraven položaj – ležite na kavču ali stegnite noge na tabure in počakajte, da se krema resnično vpije. Če pa ste se razvajali v postelji, pa toliko bolje. Zdaj lahko mirno zaspite.

V Eubosu smo poskrbeli za vse potrebe vaših nog. Naše kreme za noge poskrbijo tako za poroženelo „trdo“ kožo, za otiščance, razpokano kožo, kot za težke noge. Tudi za noge diabetikov, ki zahtevajo še posebno pozorno nego čez celo leto.

Izberite pravo za vas in negujte in razvajajte svoje noge. Preko njih razvajate celo vaše telo.

 

 

 

Tukaj pa še kratki nasveti, kako pomagati nogam v primeru, da so težke:

  • ko veliko sedite,

Če veliko sedite, potem si v rednih razmakih naredite pavo, se sprehodite ali pa si pod mizo v pisarni namestite škatlo, pručko ali nekaj, da boste noge lahko vodoravno iztegnili. Redno tudi migajte s prsti na nogah.

  • ko jeste veliko slane hrane,

To je še najlažje, izogibajte se slane hrane ali pa, če jo že jeste, pijte veliko vode (čeprav vam to ne bo veliko pomagalo, če jeste resn veliko slane hrane).

  • ko potujete,

Na potovanjih, sploh na letalu, se noge še posebej rade zadebelijo. Pripavite se na pot s pomočjo kompresijskih nogavic, če je potovanje dolgo, se občasno sprehodite po letalu. Ne pozabite piti – predvsem vodo.

  • ko je vroče,

Ko je vroče, je potrebno, da veliko pijemo, poleg vode je telesu potrebno nadomestiti še elektrolite, če se le da, se hladite, stegnite noge v vodoraven položaj, migajte s prsti, jih morda pomasirajte, ko začutite, da prihajajo v fazo, ko imate občutek, da bodo kar “počile”.

  • ko veliko hodite?

Če ste slano na nogah, se kdaj vsedite, počepnite, pazite, da je vaša obutev primeno oblikovana in da se v njej ne potite pretirano – materiali naj bodo naravni. Migajte s prsti, pomasirajte noge čez dan, dvignite jih kdaj v vodoraven položaj, da jim olajšate prekrvavitev.

Vse pravice pridržane Medis-M d.o.o.